ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

پیگیری وضعیت زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در اثر شیوع کرونا

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > پیگیری وضعیت زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در اثر شیوع کرونا

پیگیری وضعیت زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در اثر شیوع کرونا

 مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور در اثر شیوع کرونا ویروس، پیگیری های لازم جهت مساعدت به وضعیت زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در دستور کار دفاتر زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور، قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده وزارت کشور، در گفت وگو با مدیران‌ کل دفاتر زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن آرزوی سالی سرشار از آرامش و سلامتی فردی و اجتماعی برای همه هموطنان، بر تلاش فراگیر و همه جانبه به منظور کاهش آسیب های شیوع کرونا ویروس و  مدیریت آسیب های فردی و اجتماعی این شرایط پرخطر تاکید کرد.

وی افزود: ضروری است دفاتر زنان و خانواده در زمینه تحقق شعار “در خانه بمانیم”، تلاش و اطلاع رسانی ویژه ای داشته باشند. پرهیز از خارج شدن از خانه در ایام انتهایی اسفندماه به ویژه چهارشنبه پایان سال بسیار حائز اهمیت است و ضریب سلامتی خانواده ها را افزایش خواهد داد.

مشاور وزیر کشور ضمن همدردی با خانواده هایی که عزیزانشان را براثر این بیماری ازدست داده اند، به آنان تسلیت گفته و برای بیماران مبتلا، آرزوی شفا و سلامت کامل نمود و از کادر پرتلاش و متخصص مراکز درمانی و بیمارستان ها و نیروهای نظامی و انتظامی همراه با این مراکز؛ به دلیل انجام زحمات شبانه روزی قدردانی کرد.

 

پاسخ بدهید