ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

تیر 29, 1399
معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بانوان نباید انجام حرکات ورزشی را در ایام کرونا فراموش کنند.
بیشتر بخوانید
نوغانداری به عنوان اشتغال پرسود برای زنان اسکویی مطرح بوده و طی دو سال اخیر وضعیت رو به رشدی را به خود گرفته است اما نبود توتستان و مسمومیت لاروها از تغذیه برگ‌های سمپاشی شده، معضل مهمی برای بهره برداران اسکویی محسوب می‌شود.
بیشتر بخوانید
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به کاهش نرخ فاصله بین دختران با پسران بازمانده از تحصیل اظهار کرد: تلاش‌های آموزش و پرورش منجر به افزایش نرخ پوشش تحصیلی دختران شده است.
بیشتر بخوانید
نتایج یک مطالعه نشان داد که از نظر بیشتر مردانی که مرتکب همسرآزاری می‌شوند، حقوق زن و مرد برابر نیست. آن‌ها از حقوق و مسئولیت‌های زن در قانون اطلاع کافی ندارند.
بیشتر بخوانید
یک متخصص زنان و زایمان، از مادران باردار خواست ورزش را فراموش نکنند و گفت: ورزش کردن در دوران بارداری هیچ اشکالی ندارد و پیاده روی نیم تا یک ساعته در روز بسیار برای مادران باردار مفید است.
بیشتر بخوانید
محدثه صفری بانوی کارآفرین فارس است؛ او در دوره پنجم انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور که معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار کرد، در زمره ۱۰ بانوی برتر بخش روستایی معرفی شد.
بیشتر بخوانید