ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

اردیبهشت 7, 1399
جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ ناباروری با بیان اینکه «ایمنوگلوبولین» موجود در شیر مادر سطح ایمنی نوزادان تازه متولد شده را بالا می‌برد، گفت: شیردهی مادر به نوزاد در شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت اصول بهداشتی منعی ندارد و باعث افزایش ریسک انتقال از مادر به نوزاد نمی‌شود.
بیشتر بخوانید
این روزها، بیماری کووید-۱۹ نقل هر محفلی است و همگان در تلاشند تا راهکارهایی نو را برای مقابله یا سازگاری با آن بیایند. در این میان، وضعیت برخی افراد نظیر زنان باردار بایستی مورد عنایت ویژه قرار گیرد. در این راستا، محققان ایرانی، پیامدهای بارداری و تظاهرات بالینی بیماری ناشی از کروناویروس جدید را در...
بیشتر بخوانید
یک متخصص زنان و زایمان در خصوص زنان باردار، احتمال خطر و عوارض احتمالی ویروس کرونا بر جنین و وضعیت شیردهی نوزادان توضیحاتی ارائه داد.
بیشتر بخوانید
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور، اقدامات مختلفی را در سه حوزه به انجام رسانیده است.
بیشتر بخوانید
کتاب «نان سال‌های جنگ» شامل خاطرات و نقش زنان روستای صدخرو سبزوار در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس توسط انتشارات راه‌یار منتشر و راهی بازار نشر شد.
بیشتر بخوانید
در هنگامه غوغای کرونا زهرا رنجبر بانوی توان‌یاب سیرجانی نه تنها دست از کار گلیم بافی برنداشته، بلکه فعال‌تر از قبل در منزل خود این هنر ارزشمند را دنبال می‌کند.
بیشتر بخوانید
نایب رییس زنان فدراسیون کشتی از احتمال اعزام آلیش‌کاران به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه در آبان ماه امسال خبر داد.
بیشتر بخوانید