ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

فروردین 28, 1399
تحقیقات اخیر نشان می‌دهد زنان بالای 50 سال می‌توانند به کمک روش‌هایی ساده و مؤثر خود را از خطر سکته مغزی ایمن نگه دارند.
بیشتر بخوانید
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با توجه به سوالات مکرر کارکنان دولتی در خصوص آخرین وضعیت حضور آنان در محل کار؛ جزییات مرخصی کارکنان دستگاه های اجرایی در قالب مصوبه ابلاغی را تشریح کرد.
بیشتر بخوانید
پیامدهای ناشی از بحران همه گیری ویروس کرونا برای همه ی اقشار جامعه در ابعاد مختلف و به طور خاص در تحمیل عوارض منفی اقتصادی و معیشتی، یکسان نبوده و کووید-۱۹ این تاجدار کوچک، کاملا غیردموکراتیک و جبارانه در حال جهانگیری است.
بیشتر بخوانید
فروغ زنی است که این روزها آوازه پایمردی اش در کوی و برزن پیچیده است، شاید آنروز که آستین همت بالا زد و روستای دورافتاده و محرومش در شهرستان چرداول استان ایلام را ضدغفونی کرد هیچگاه تصور نمی کرد الهام بخش زنان و مردان بسیاری در این دیار شود.
بیشتر بخوانید
ویروس کرونا پس از ایجاد یک بحران سلامت جهانی درحال بدل شدن به یک معضل اقتصادی است، چشم انداز رکود اقتصادی و بیکاری، نگرانی‌ها را نسبت به تامین هزینه های زندگی افزایش داده است و این دغدغه‌های در اقشار آسیب پذیرتری همچون زنان سرپرست خانوار بیشتر خود را نشان می دهد.
بیشتر بخوانید
کتاب «نگاهی به آثار زنان داستان نویس» با نگاهی به ادبیات مقاومت دهه ۶۰ از محمد شاه حسینی تالیف شده و از سوی انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.
بیشتر بخوانید
مریم آذرشب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در یادداشتی با عنوان "زنان، چالش معیشت و کووید ۱۹" به تحلیل این موضوع پرداخته است.
بیشتر بخوانید