ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

اسفند 6, 1398
به گزارش خبرگزاری ایانا از استان سمنان، سید محسن طباطبائیان اظهار کرد: این صندوق با اعتباری بالغ ‌بر 400 میلیون ریال و سرمایه‌گذاری 70 میلیون ریالی در 10 رشته شغلی فعالیت دارد.
بیشتر بخوانید
رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به وجود ۱۰ هزار تعاونی زنان در کشور، گفت:برای آنکه بخش تعاون به سهم و جایگاه واقعی خود دست یابد قوانین مربوط به توسعه این بخش باید به طور کامل اجرا شود و واگذاری به بخشهای خصوصی و تعاونی صورت گیرد.
بیشتر بخوانید
دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: در دو سال اخیر به منظور حضور بانوان در ورزش بوکس جلسات مختلفی با وزارت ورزش و بخش بانوان این وزارتخانه برگزار شده است و مشکلاتی وجود داشت که رفع شده و محتمل است در آینده نزدیک شاهد اتفاق خوب و شایسته حضور بانوان در ورزش بوکس باشیم.
بیشتر بخوانید
سرپرست تیم ملی کشتی زنان گفت: برای ارتقای مربیگری در کشتی زنان و توسعه و ارتقای این رشته مربی خارجی به کادر فنی اضافه می‌شود تا شاهد گسترش این رشته باشیم.
بیشتر بخوانید
شهرداری تهران در راستای توجه به دغدغه حفظ سلامتی کارکنان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، کارکنان دارای بیماری خاص و زنان باردار را تا اطلاع ثانوی دور کار کرد.
بیشتر بخوانید
اقدام سالیان گذشته استاد مرحوم محمد بهمن‌بیگی در برپایی کارگاه قالیبافی ویژه دختران عشایر در شیراز، الگوی بانویی از اهالی شهرستان فیروزآباد برای ایجاد کارگاهی برای دختران ایل شد.
بیشتر بخوانید
بر اساس آمار اعلام شده ستاد انتخابات کشور، تاکنون ۱۷ زن توانسته‌اند آرای لازم را برای حضور در بهارستان کسب کنند. درصورت موفقیت فاطمه آجورلو در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه کرج، تعداد بانوان مجلس یازدهم به ۱۸ نفر می‌رسد و این مجلس رکورددار حضور زنان خواهد بود.
بیشتر بخوانید
متخصص زنان و زایمان مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل از انجام موفق سومین درمان نازایی با روش رحم جایگزین در این مرکز خبر داد.
بیشتر بخوانید