ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

دی 30, 1398
بسیاری از زنان از ترس درد ناشی از زایمان طبیعی به سزارین فکر می‌کنند؛ اما بهتر است بدانیم هر یک از این روش‌ها مزایا و ریسک‌هایی دارند. با توجه به اینکه اغلب زنان در دوره بارداری تصمیم خودشان را می‌گیرند که چه روشی را تجربه ‌کنند، در این مطلب به مزایا و ریسک‌های هر روش...
بیشتر بخوانید
مشاور امور زنان اتاق تعاون ایران با تاکید بر اهمیت اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: کسب و کارهای خانگی بهترین نوع فعالیت برای زنان در کنار خانواده است و به درآمدزایی و اشتغالزایی آنها کمک می‌کند.
بیشتر بخوانید
دستیار معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در گذشته نقش زنان در اقتصاد پنج تا ۱۰ درصد بود، گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۰ میزان حضور زنان در بخش‌های اقتصادی به ۴۰ درصد خواهد رسید.
بیشتر بخوانید
حضور زهره زمانی فیلمساز ایرانی بعنوان رییس برنامه ریزان هجدهمین دوره جشنواره فیلم  داکا – بنگلادش فرصتی مغتنم برای معرفی سینمای ایران در جهان است.
بیشتر بخوانید
رییس اداره ورزش‌ و جوانان شهرستان دامغان گفت: طرح سنجش ساختار قامتی ویژه زنان و دختران روستایی این شهرستان آغاز شد.
بیشتر بخوانید
 دبیرعلمی یازدهمین کنگره تصوبرداری بیماری‌های زنان در نشست اطلاع رسانی این رویداد علمی گفت: آخرین روش‌های تشخیص آنومالی‌های (ناهنجاری) جنین در سه ماهه اول، دوم و سوم بارداری ، در این کنگره مورد بحث قرار می‌گیرد.
بیشتر بخوانید
اسامی زنان دو و میدانی‌کار برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در چین اعلام شد.
بیشتر بخوانید
همایش بانوان کارآفرین استان تهران با محوریت توسعه اشتغال در مناطق روستایی برگزار شد.
بیشتر بخوانید