ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

دی 2, 1398
اصطلاح اعاده‌ی حیثیت در قانون مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری به کار رفته است که در هر یک از این دو قانون نیز معنای خاصی دارد / اصل ۱۷۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت به این موضوع تأکید کرده است.
بیشتر بخوانید
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا گفت: غربالگری منجر به سقط جنین های بیمار شده و از تولد جنین های مبتلا به ناهنجاری ها جلوگیری کرده است.
بیشتر بخوانید
مطالعه جدید نشان می دهد زنانی که کاهش وزن پایدار دارند در مقایسه با زنانی که وزن شان ثابت مانده است، کمتر با ریسک ابتلا به سرطان مواجه هستند.
بیشتر بخوانید
رنگ موهای تیره‌تر مانند مشکی و قهوه‌ای حاوی مواد شیمیایی بیشتری هستند که ممکن است بیشتر از رنگ‌های روشن‌تر، سرطان‌زا باشند.
بیشتر بخوانید
جشنواره فرهنگی و ورزشی بانوان تحت عنوان جام نشاط یادواره 1500 شهید استان هرمزگان و شهدای زن و زنان ایثارگر در شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد.
بیشتر بخوانید
رئیس کانون زنان بازرگان فارس با بیان اینکه در ترکیب ۹۰ درصد از هیئت مدیره بنگاه‌های اقتصادی استان زنان حضور دارند اما در کمتر از ۵ درصد از آنها در این بنگاه‌ها استفاده می‌شود، گفت: متاسفانه تنها از نام زنان در ثبت شرکت استفاده شده و هیچ جایگاهی ندارند.
بیشتر بخوانید
هانیه عاشوری بانوی آلیش کار کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی جهانی در قزاقستان به مدال طلا دست یافت.
بیشتر بخوانید
تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی این رشته رسید.
بیشتر بخوانید
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان فرهنگی استان بیش از پیش در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های این نهاد مهم فرهنگی مشارکت فکری داده می شوند.
بیشتر بخوانید
 مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در پی دستور صریح وزیر کشور مبنی بر استفاده از زنان توانمند استان‌ها در جایگاه معاونت استانداری‌ها، ۱۲ زن بعنوان معاون استاندار در سراسر کشور منصوب که از این تعداد ۲ معاون استاندار سیستان و بلوچستان از میان زنان انتخاب شده‌اند.
بیشتر بخوانید
1 2