ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

مهر 26, 1398
نفقه عبارت است از همه‌ی نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن، البسه، غذا، اثاث منزل و هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج، به واسطه‌ی نقصان یا مرض.
بیشتر بخوانید
درد سینه (ماستالژی) نیمی از شکایات مربوط به پستان را تشکیل می‌دهد. اما قبل از پرش به نتیجه‌گیری‌های وخیم (سرطان!)، این مطلب را بخوانید.
بیشتر بخوانید
پارگی کیست تخمدان زمانی است که یک کیست تخمدان که پُر از مایعات است و عموماً خوش‌خیم می‌باشد (سرطانی نیست) و روی تخمدان قرار دارد، باز و پاره می‌شود.
بیشتر بخوانید
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زن روستایی در چرخه تولید مواد غذایی به عنوان اولین گام این فرآیند نقش اصلی را دارد و بسیار قدرتمند با تاب آوری بالا و با همت عالی در کنار همسران خود فعالیت می‌کنند.
بیشتر بخوانید
مهر نوشت: نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: هر سال افراد بیشتری در مراسم زیارت اربعین شرکت می‌کنند و حتی حضورهای خانوادگی پررنگ‌تر می‌شود و امسال، ۴۰ درصد زائران از زنان بودند.
بیشتر بخوانید
مدرس حوزه علمیه خواهران در چهارمحال‌وبختیاری با تشریح نقش زنان در پیاده‌روی اربعین، گفت: در مبحث انتظار، «تمام» انسان‌ها از جمله زنان منتظران ظهور هستند و از آنجا که پیاده‌روی اربعین به فرموده رهبری زمینه‌ساز ظهور است، زنان نیز در خلق این حرکت امام زمانی سهیم‌اند.
بیشتر بخوانید
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر گفت: زنان روستای طرق، در فرآوری آلو به صورت سنتی که قطب این محصول ارگانیک در منطقه کاشمر بوده و روستای هدف گردشگری است، نقش اصلی را دارند.
بیشتر بخوانید