ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

مهر 25, 1398
امروزه اضافه‌ وزن یکی از مهم‌ترین مشکلات جوامع مدرن محسوب شده و به همین دلیل انواع رژیم‌های غذایی در بین مردم رواج یافته است. مطالعات جدید نشان می‌دهد تأثیر رژیم‌های غذایی روی افراد، یکسان نبوده و در زنان و مردان متفاوت است.
بیشتر بخوانید
شایع‌ترین سن ابتلا به این بیماری در زنان بعد از دوران یائسگی و دهه سوم و چهارم زندگی است.
بیشتر بخوانید
امروزه سبک زندگی افراد براساس تغذیه، کم تحرکی، نوع شغل و بسیاری عوامل دیگر تغییر کرده و متأسفانه باعث به وجود آمدن چاقی و اضافه وزن افراد حتی در سنین پایین شده است. در این میان مسأله ی باروری زنان و مردان جامعه نیز تحت تاثیر عامل چاقی به چالشی جدی تبدیل شده است.
بیشتر بخوانید
«حالا که پیاده‌روی اربعین به حرکتی خودجوش تبدیل‌شده و میهمانانی از سراسر دنیا دارد آنچه بر زمین‌مانده کار فرهنگی است.» این دغدغه زوج کرجی بود که باعث شد پای زنان موکب‌دار به پیاده‌روی اربعین باز شود.
بیشتر بخوانید
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: بانوان ورزشکار اردستان نسبت به مردان فعال‌تر هستند و مدال‌های بیشتری را در مسابقات استانی و کشوری کسب کرده‌اند.
بیشتر بخوانید
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با تولید ۸۰ درصد صنایع دستی توسط زنان روستایی نقش بانوان در اقتصاد بسیار تعیین کننده است.
بیشتر بخوانید
استاندار فارس گفت: اگر بانوانی در مجموعه وزارت کشور اعلام آمادگی برای پذیرش مسئولیت کلان کنند و شرایط لازم را داشته باشند، حکم آنان صادر خواهد شد.
بیشتر بخوانید
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زن روستایی در چرخه تولید مواد غذایی به عنوان اولین گام این فرآیند نقش اصلی را دارد و بسیار قدرتمند با تاب آوری بالا و با همت عالی در کنار همسران خود فعالیت می‌کنند.
بیشتر بخوانید
چهارمین همایش علمی طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» با محوریت الگوی نوین مشاغل خانگی در شهرستان فلاورجان برگزار شد.
بیشتر بخوانید
رئیس هیات ووشو سیستان وبلوچستان گفت:رقابت‌های قهرمانی بانوان این استان با معرفی نفرات برتر در زاهدان به کار خود پایان داد.
بیشتر بخوانید
1 2