ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

خانم ها بعد از غذا خوردن چای ممنوع

کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از شایع‌ترین بیماری‌های رایج در میان زنان است و بر اساس آمارهای کشوری کم خونی فقر آهن در مادران باردار ۳۰ درصد، در دخترانی که در سنین بلوغ هستند، ۳۰ درصد و در کودکان زیر ۵ سال و افراد مسن وجود دارد این در حالی است که فقر آهن اثرات بسیار منفی و گاه جبران‌ناپذیر در زنان باقی می‌گذارد.

با ترکیبات شیمیایی زیانبار در لوازم آرایشی آشنا شوید!

زنان به طور متوسط ۱۲ محصول آرایش و بهداشتی را در روز که حاوی ۱۶۸ ماده شیمیایی و مردان ۶ محصول را که شامل ۸۵ مادۀ شیمیایی است، استفاده می‌کنند. تمامی برندهای آرایشی و بهداشتی مطرح جهان از ماهیت محصولات و مواد اولیه شیمایی خود باخبر هستند ولی آن را با مواد اولیه کم‌خطرتر و ارگانیک که بالبطع گران‌تر هستند جایگزین نمی‌کنند.

زن و شوهر در چه شرایطی از یکدیگر ارث می‌برند؟

یکی از آثار حقوقی عقد ازدواج دائم، ارث بردن مرد و زن از یکدیگر بعد از فوت یکی از آنهاست که مبنای این توارث در قرآن مجید آمده و قانون مدنی نیز به جزئیات و نحوه ارث بری و تفاوت های مقدار ارث مرد و زن پرداخته است.

زنان؛ آینه تمام نمای ایثار و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس

نقش موثر زنان در هشت سال دفاع مقدس، امری انکارناپذیر و سرشار از ایثاری آگاهانه است. بانوانی که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری رزمندگان سلحشور شتافتند و با ایثار و فداکاری وصف ناپذیری روحیه آنان را تقویت کردند و برگ های زرینی بر تاریخ رشادت های این مرز و بوم افزودند.

مأموریت جهان‌آرا به یک زن

دیگر تشخیص نمی‌دادی که این همان آبادان چند ساعت پیش است. آن روز ۳۱ شهریور بود؛ آخرین روز تابستان. شور و هیجان خاصی داشت. همه دنبال خرید کیف و لباس و کفش و این‌جور چیزها بودند. بچه‌ها ذوق مدرسه رفتن داشتند.

زمینه‌سازی برای حضور زنان ایرانی در میادین بین‌المللی بوکس/فدراسیون در پی طراحی پوشش اسلامی

دبیر فدراسیون بوکس از برنامه‌ریزی برای حضور بوکسورهای زن ایرانی در میادین بین‌المللی خبر داد و گفت: در همین راستا در تلاش برای تعریف و تعیین یک پوشش مناسب اسلامی برای حضور زنان بوکسور ایرانی در رقابت‌های رسمی هستیم.

تعداد تعاونی‌های زنان در کشور چقدر است؟

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ظرفیتهای بالای تعاونی‌های زنان، گفت: تعاونی زنان در اشتغالزایی و درآمدزایی نقش بسزایی دارند و در تولید و عرضه محصول باید نیاز بازار و مصرف کنندگان را در نظر داشته باشند.

لزوم واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان توانمند

استاندار بوشهر گفت: با واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان توانمند و شایسته زمینه افزایش مشارکت اقتصادی و اشتغال بانوان بیش از پیش فراهم شود.