ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

شهریور 4, 1398
زنان می‌توانند با حفظ عملکرد متابولیک مغز، تغییرات اولیه‌ی آن را جبران کنند. یعنی از آنجایی که نتایج آزمون کلامی زن‌ها در مقایسه با مردها بهتر است، این بیماری در آن‌ها دیرتر تشخیص داده می‌شود و موقعی آشکار می شود که مغز آسیب دیده باشد.
بیشتر بخوانید
بانوان کارآفرین استان خراسان جنوبی در دومین دوره از انتخابات مردمی زنان کارآفرین برتر ایران رتبه های سوم و چهارم را کسب کردند.
بیشتر بخوانید
رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی زنان ایران برای حضور در مسابقات جهانی چین، ادامه یافت.
بیشتر بخوانید
معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ‌پروژه‌‌ توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و همکاری وزارت کار ‌آغاز شد.
بیشتر بخوانید
نخستین مجموعه ورزشی روباز ویژه بانوان در حوزه روستایی بخشدار مرکزی ری به افتتاح رسید.
بیشتر بخوانید
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: پانزدهمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» و هفدهمین نمایشگاه «عطر سیب» به صورت همزمان از ۵ تا ۱۱ شهریورماه در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
بیشتر بخوانید
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از نگرانی‌ها افزایش آمار طلاق در کشور است که البته تحلیل‌های مختلفی راجع به این مساله وجود دارد.
بیشتر بخوانید
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، تعداد کل بیمه شدگان فعال سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال گذشته ۱۳ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۳۳ نفر است که ۸۰ درصد بیمه شدگان را مردان و ۲۰ درصد آنها را زنان تشکیل می دهند.
بیشتر بخوانید
- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۰ هزار و ۷۴۶ سند و تصویر در خصوص نقش زنان این استان در دفاع مقدس توسط کمیته زنان کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید جمع آوری شده است.
بیشتر بخوانید
 سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان اصفهان روز دوشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در محل استانداری رونمایی شد.
بیشتر بخوانید
1 2 3