ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

تیر 1, 1398
نقش زنان فعال و توانمند در توسعه و رونق تولید برجسته است و با افزایش میزان مشارکت بانوان در عرصه های اقتصادی جامعه و حمایت از آن‌ها، می‌توان شاهد رونق بیش از پیش اشتغال و تولید بود.
بیشتر بخوانید
حتی پیش از سن ۵۰ سالگی، سرعت رویداد این تغییرات در زنان دوبرابر مردان است. بین سال‌های ۵۰ و ۶۰ سالگی «مسیر پیری» در زنان با سرعتی ۳ برابر مردان طی می‌شود.
بیشتر بخوانید
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه سه جانبه، طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط جهاددانشگاهی در استان اجرا می‌شود.
بیشتر بخوانید
در پایان دو روز اردوی تیم ملی گلف بانوان بالای ۱۸ سال، ترکیب اصلی تیم ملی مشخص شد.
بیشتر بخوانید
سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران با بیان اینکه نفرات اعزامی به بازی‌های یونیورسیاد برای کسب موفقیت از انگیزه و آمادگی بالایی برخوردارند، گفت: با توجه به سطح بالای این رقابت‌ها، قطعا کار سختی را در پیش خواهیم داشت.
بیشتر بخوانید
رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی اسپانیا در نهم تیر خبر داد و گفت: هدف بر این است جایگاه هشتمی خود را ارتقاء ببخشیم و عملکرد موفق‌تری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.
بیشتر بخوانید
کارگاه آموزشی بهینه‌سازی مصرف انرژی ویژه بانوان شاغل در ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز (شنبه) با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد.
بیشتر بخوانید
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابان گفت: براساس آخرین گزارش‌ها تا کنون ۸۲ کودک کار و خیابان در استان تهران جمع آوری شده‌اند.
بیشتر بخوانید
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: باورهای نادرست در فرهنگ عمومی و قوانین ناکارآمد و ناقص؛ دو چالش اساسی و اصلی در مسیر به ثمر رسیدن نقش زنان در توسعه همه جانبه و پایدار است.
بیشتر بخوانید