ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

خرداد 21, 1398
در پژوهشی که به تازگی توسط یک دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی و دو استادیار گروه علوم اجتماعی انجام شده، آمده است: «اعتیاد زنان برای فرد وابسته، فرزند و خانواده وجهی مخرب‌تر از اعتیاد مردان دارد.
بیشتر بخوانید
فقدان اطلاعات در مورد اضطراب پس از زایمان بدین معنی است که مردم نمی‌توانند از سیستم اطلاع رسانی مناسبی برخوردار باشند.
بیشتر بخوانید
نتایج یک بررسی نشان می‌دهد وجود نور مصنوعی هنگام خواب به افزایش وزن در زنان منجر می‌شود.
بیشتر بخوانید
بسیاری از اپلیکیشن ها و دستگاه های قابل بستن به دور مچ دست می توانند تعداد گام های روزانه را نشان دهند. نتایج یک مطالعه نشان می دهد برای زنان مسن ۷۵۰۰ گام در روز برای حفظ سلامت کافی است.
بیشتر بخوانید
دختری که به سن بلوغ و رشد رسیده، در امر ازدواج آزاد و مختار است و هیچ کس حتی پدر و مادر حق ندارند بدون دلیل ازدواج با شخص معینی را بر او تحمیل کنند. در حقیقت، صحت عقد به اذن و رضایت او مشروط است و بدون رضایت او عقد ازدواج استوار نخواهد شد.
بیشتر بخوانید
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: براساس سرشماری سال ۹۵ تعداد ۱۵۵ هزار و ۶۹۵ سالمند در استان مرکزی وجود دارد که جمعیتی حدود ۱۰.۸۲ درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.
بیشتر بخوانید
توانمندی هنرهای دستی زنان استان بوشهر در نمایشگاه آوای دستان زنان جنوب کشور در قالب نمایشگاه صنایع دستی در گالری حوزه هنری بوشهر گشایش یافت.
بیشتر بخوانید
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به تدوین طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: در این راستا ضمن ابلاغ اعتبارات لازم به دستگاه‌های ذیربط، مورد حمایت اجرای طرح‌های اقتصادی و معیشتی قرار می‌گیرند.
بیشتر بخوانید
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار داور تیراندازی با تفنگ بادی این استان شامل ۲ مرد و ۲ زن در رقابت های قهرمانی کشور قضاوت می کنند.
بیشتر بخوانید
چند سالی است که شاهد راه‌اندازی و احداث پارک‌های مخصوص بانوان در بسیاری از شهرهای کشور هستیم که این خود با اما و اگرهای بسیاری همراه است.گفتنی است جداسازی و تفکیک فضاهای گردشگری و تفریحی خود یکی از راهکارهای مسئولان برای حضور هرچه بیشتر زنان در جامعه می‌باشد که البته یکی از مهمترین این برنامه‌ها...
بیشتر بخوانید
1 2