ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

خرداد 5, 1398
«سمیه یزدانی» دختر تاریخ ساز دوچرخه سواری ایران در تور تک مرحله ای تایوان با ارائه عملکردی قابل قبول به عنوان نفر هشتم از خط پایان عبور کرد.
بیشتر بخوانید
به شما خیره می‌شود و همه چیز را می‌فهمد. کودکی که هنوز نه کلمه‌ای را به زبان می‌آورد و نه قدمی برمی‌دارد، از حالات چهره شما تصویری از جهان را برای خود می‌سازد.
بیشتر بخوانید
تعامل نداشتن بین عملکرد مغز و روده منجر به بیماری مزمن و نسبتا شایعی به نام سندرم روده تحریک‌پذیر می‌شود.
بیشتر بخوانید
یک فوق‌ تخصص گوارش و کبد درباره احتمال انتقال عفونت هپاتیت سی از مادر باردار به نوزاد توضیح داد.
بیشتر بخوانید
رییس هیات قایقرانی همدان گفت: بانوان قایقران همدانی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سهمیه تیم المپیک در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور یافتند.
بیشتر بخوانید
رسانه‌های انگلیسی از شکسته شدن رکورد ضریب هوشی اینشتین از سوی «تارا شریفی» دختر ۱۱ ساله ایرانی خبر دادند.
بیشتر بخوانید
سرمربی تیم ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای دختران، گفت: راه دشواری تا موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو داریم.
بیشتر بخوانید
مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: میزان اهدای خون بانوان این استان در ماه مبارک رمضان جاری نسبت به رمضان پارسال 42.85 درصد رشد یافته است.
بیشتر بخوانید
سهم اهدای خون زنان در کشور به دلایل باورهای غلط بهداشتی و فرهنگی زیر 10 درصد است که به اعتقاد پزشکان حاضر در میزگرد ایرنا اصفهان افزایش مشارکت آنان در این امر مهم نیازمند اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی است که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند.
بیشتر بخوانید
کارشناس ارشد مشاوره خانواده با بیان اینکه داده ها و آمارهای مربوط به زنان معتاد در کردستان چندان واقعی نیست، گفت: اعتیاد حدود 83 تا 90 درصد بانوان از استعمال قلیان و سیگار شروع شده است.
بیشتر بخوانید
1 2