ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

روز

اردیبهشت 19, 1398
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اجرای پروژه ملی ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصول سالم با توانمند سازی جامعه محلی در این استان منجر به اخذ گواهی استاندارد تشویقی در محصول عدس و گواهی IRANGAP در محصول سیب زمینی شد.
بیشتر بخوانید
تیم ملی تیراندازی با کمان رشته ریکرو زنان که با ترکیب زهرا نعمتی، نیلوفر علیپور و شیوا شجاع مهر در دومین مرحله جام جهانی در شانگهای حضور دارند با شکست تیم حریف در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتند.
بیشتر بخوانید
مدل هوش مصنوعی توسعه یافته توسط دانشمندان مؤسسه فناوری ماساچوست(MIT) می‌تواند سرطان پستان را بدون توجه به مسائل نژادی تا ۵ سال زودتر از آن که فرد به آن مبتلا شود پیش‌بینی کند.
بیشتر بخوانید
خبرگزاری میزان با همکاری قضات رسمی، وکلا و کارشناسان حقوقی زبده در جهت پاسخگویی به نیازهای حقوقی مخاطبان گرامی مبنی بر تنظیم و تقدیم دادخواست و شکایت‌نامه به دادگستری بخش "چطور دادخواست بنویسیم" را راه‌اندازی کرده است. مخاطبین وکیل آنلاین می توانند در این قسمت با انواع دعاوی و نیز نحوه اقدام از طریق دادگستری...
بیشتر بخوانید
تیم ملی ریکرو زنان ایران در چهارمین روز از رقابت های جام جهانی پس از صعود به مرحله نیمه نهایی با باخت برابر کره جنوبی از رسیدن به فینال بازماند وفردا (جمعه ) برای کسب عنوان سومی و مدال برنز این رقابت ها باید به مصاف نمایندگان چین تایپه برود.
بیشتر بخوانید
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو گفت: تیم دختران با وجود شکست در برابر کره جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشت و با نتایج کسب شده ما شانس زیادی برای کسب نخستین مدال در این بخش را داریم.
بیشتر بخوانید