ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

حضور زنان در پست‌های مدیریتی نشان‌دهنده توسعه و پیشرفت جامعه است

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > حضور زنان در پست‌های مدیریتی نشان‌دهنده توسعه و پیشرفت جامعه است

 مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هرچه حضور زنان در محیط کاری و پست‌های مدیریتی پررنگ‌تر باشد نشان‌دهنده توسعه و پیشرفت جامعه است و باید تلاش خود را برای حضور بیشتر زنان انجام دهیم.

فریبا برنایی روز دوشنبه در نخستین نشست با کارکنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکید استاندار بر استفاده حداکثری از توان مدیریتی بانوان توانمند و شایسته اظهار داشت: ارزیابی و شناسایی شاخص بانوان در استان و مقایسه آن با شاخص کشوری با هدف تلاش برای رسیدن شاخص‌های کنونی توسعه زنان سیستان و بلوچستان به متوسط کشوری یکی از مهمترین برنامه‌های اساسی مجموعه بانوان استانداری است.

وی گفت: در تلاشیم شاخص‌های توسعه زنان استان را به تفکیک شهرستان‌ها تهیه کرده و برای ارتقای سطح آن در شهرستان‌های کم برخوردار و محروم، برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: توسعه زمانی تداوم و شتاب خواهد یافت که زن و مرد دوشادوش یکدیگر در جامعه مسئولیت را برعهده بگیرند و تازمانی که زنان خارج از روند توجهات و تصمیم گیری‌ها باشند، توسعه همچنان ناپایدار و دست نیافتنی خواهد بود.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: در این هفته مهم و ارزشمند باید دستاوردهای دولت در حوزه زنان معرفی و وضعیت آنان در تمامی حوزه‌ها به تفکیک بررسی و در کارگروه‌های تخصصی با حضور استاندار و معاونان مربوطه مهمترین چالش‌ها مطرح و پیگیری شود.

پاسخ بدهید