ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com
صیانت از حقوق زنان > بلاگ > حضور بانوان حاجی‌آبادی در جام نشاط

جشنواره فرهنگی و ورزشی بانوان تحت عنوان جام نشاط یادواره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان و شهدای زن و زنان ایثارگر در شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، جشنواره فرهنگی و ورزشی بانوان تحت عنوان جام نشاط یادواره ۱۵۰۰ شهید و شهدای زن و زنان ایثارگر با حضور ۲۰ تیم از متشکل از بانوان علاقمند به فعالیت‌های ورزشی و با حضور جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی آباد در حاشیه این جشنواره گفت: دومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی بانوان شهرستان حاجی آباد جام نشاط، با هدف ترویج فعالیت ورزشی بانوان و توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی بانوان این شهرستان با حضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم ورزشی از همه مناطق شهرستان انجام شد.

فاطمه مرادی خاطرنشان کرد: این مسابقات در پنج آیتم طناب زنی، پرش از مانع، دراز نشست، پرش زیکزاک و جابجایی توپ ۳ کیلوی مدیسینبال و دمبل با شعار بانوی ورزشکار، خانواده سالم و نشاط اجتماعی یادواره ۱۵۰۰ شهید استان و زنان شهید و ایثارگر استان هرمزگان با همکاری بسیج ورزشکاران و همه مربیان بانوان شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در پایان تیم‌های نیلوفر آبی، قهرمانان و دوومیدانی به ترتیب عناوین اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند که از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوایز و کاپ قهرمانی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

مسؤول بانوان شهرستان حاجی آباد ادامه داد: در پایان از تمامی مسؤولان و مربیان بانوان که در برگزاری این جشنواره با امور ورزش بانوان همکاری داشتند بویژه فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، اصحاب رسانه و همچنین مربیان و داوران این جشنواره تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل بیشتر با دستگاه‌های شهرستان، زمینه توسعه فعالیت ورزشی بانوان را فراهم کنیم.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاحیه این جشنواره با اهدای لوح تقدیری از سوی فرماندار حاجی آباد از ام‌کلثوم میرزاده که عنوان سومی رقابت‌های دوومیدانی روستایی کشور را در ماده ۲۰۰۰ متر کسب کرده بود تقدیر شد.

پاسخ بدهید