ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

افتتاح نخستین مجموعه ورزشی رو باز ویژه بانوان در حوزه روستایی ری

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > افتتاح نخستین مجموعه ورزشی رو باز ویژه بانوان در حوزه روستایی ری

نخستین مجموعه ورزشی روباز ویژه بانوان در حوزه روستایی بخشدار مرکزی ری به افتتاح رسید.

‌به گزارش ایسنا، همزمان با سومین روز از هفته دولت آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان ری با حضور اسماعیلی راد معاون استاندار استان تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه معاونین، بخشداران، مسؤولان محلی و خبرنگاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نخستین مجموعه ورزشی روباز ویژه بانوان در حوزه روستایی بخشدار مرکزی ری به افتتاح رسید و در آغاز این آیین فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری‌، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت بیان کرد: روستای صالح آباد شرقی از روستاهای بزرگ بخش مرکزی به شمار می رود.

وی درخصوص افتتاحیه پروژه های تفریحی و ورزشی این روستا، تصریح کرد: مجموعه ورزشی روبار ویژه بانوان با نام کوثر امروز همزمان با هفته دولت افتتاح می شود‌، همچنین از دیگر مجموعه های ورزشی که امروز به افتتاح می رسد مجموعه ورزشی شهید عباسپور است.

فکوریان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی و ورزشی روستای صالح‌آباد شرقی، گفت: با حمایت مسئولین اقدامات موثری در امور فرهنگی و ورزشی روستای صالح‌آباد شرقی صورت گرفت.

بخشدار مرکزی ری ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی شهید عباس‌پور با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیون تومان در فضایی به مساحت ۱۱۰ متر مربع صورت گرفت.

وی تداوم پیشرفت و توسعه را در حوزه روستایی بسیار مهم دانست و افزود: امروز نخستین فضای ورزشی روباز ویژه بانوان در حوزه روستایی در سطح استان تهران با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

پاسخ بدهید