ارسال پیامک / info@womenrightful.com
info@womenrightful.com

دستفروشان دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانوار ساماندهی شدند

صیانت از حقوق زنان > بلاگ > دستفروشان دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانوار ساماندهی شدند

شهردار منطقه ۱۱ با تاکید بر اینکه برای ساماندهی دستفروشان تمهیداتی در نظر گرفته شده، گفت: دستفروشان نیازمند، دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانواده در صورت ارائه اسناد، به شرکت ساماندهی مشاغل معرفی و در بازارچه‌های رسمی شهری فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در قالب طرح «انضباط شهری» گفت: با توجه به درخواست های شهروندان، کسبه و هنرمندان مبنی بر اجرای طرح انضباط شهری در محور چهارراه ولی عصر(عج)، جمهوری، لبافی نژاد و پیرامون تئاتر شهر و پارک دانشجو، پیگیری هایی انجام شد و توانستیم مصوبه شورای تأمین را دریافت کنیم. بر اساس آن نهادهای مربوطه موظف به اجرای طرح انضباط شهری به صورت مستمر شدند.

وی با اشاره به معضلات به وجود آمده پیرامون تئاتر شهر که به فضای فرهنگی و هنری این مجموعه آسیب‌های اجتماعی وارد کرده بود، افزود: این طرح با هدف رفع معضلات بساط گستری خیابان ولی عصر (عج) و تئاتر شهر انجام شد. همچنین پیگیری و تلاش کسبه در خصوص اجرای طرح انضباط شهری در چهارراه ولی عصر (عج) و محدوده تئاتر شهر موثر بوده است. لازم است این همکاری و حمایت همچنان ادامه داشته باشد و ما هم تلاش داریم نسبت به آرام سازی خیابان برای رفت و آمد شهروندان و رضایت صاحبان مشاغل اقدام کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به اهمیت حفظ چهره فرهنگی و هنری پیرامون تئاتر شهر و خیابان ولی عصر(عج) که به عنوان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه و یکی از زیباترین مناظر شهری است، افزود: اجرای این طرح بازگشت امنیت و آرامش را در این محدوده به همراه داشته است و موجب شد تا هنرمندان و مدیران تماشاخانه‌ها از اجرای این طرح تقدیر کنند.

آبادیان با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از آسیب به دستفروشان تمهیدانی در نظر گرفته شده است، گفت: دستفروشان نیازمند و یا دارای معلولیت یا بانوان سرپرست خانواده در صورت ارائه اسناد، به شرکت ساماندهی مشاغل معرفی و در بازارچه‌های رسمی شهری فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس توافق‌های صورت‌ گرفته میان مجموعه تئاتر شهر، شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی، علاوه بر تداوم طرح «انضباط شهری» در محدوده چهارراه ولیعصر (عج)، نمایش‌های میدانی به‌صورت پیوسته در تمامی طول سال در این فضا اجرا می‌شود.

پاسخ بدهید